ORANGES

gerhana bulan: semalam ke harini ?

3 comments


gahh !! ade yang cakap harini gerhana bulan .. tapi ade pulak yang cakap gerhana bulan tu dah berlaku semalam .. gerhana bulan: semalam ke harini ? haish , kalau semalam , camtu aku dah terlepas laa ? tapi tapi kann aku tak nampak pun sebarang bulan pagi tadi ? mencik la korang ni bukan nak inform kat aku awal2 .. hehehe , jangan mencik aku balek ..

err , nak lah jugak tengok kejadian gerhana tu berlaku .. kebesaran Allah SWT , aku nak menghayati dan mengaguminya .. dah lah aku terperuk je dalam bilik tak keluar2 malam tadi .. emosi punya pasal lah kott .. ape2 pun , bukak google melayan jugak arr main benda alah yang ade kat tulisan tu .. tengok kejadian lunar eclipse .. just scroll ke kiri dan ke kanan button yang disediakan ..


pegi main sane , jauh-jauh .. seronok kalau ade pape event ni , pastu cek kat google .. pasti ade something special .. bangsa asing ni , ade baik ade buruknya .. skang , kita just think positive untuk sementara waktu .. :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

Golden Rose said...

tak kisahlah bila pun gerhana bulan yang penting kita selamat

Mr. Asada said...

semalam... tak sempat gak nak tengok. uhh.. sadis sungguh.

Tea Dno said...

@golden rose
huhu, btol gk tuh.

@asada ryutaro
nak buat camne, dh terlepas. sob3.