ORANGES

Lelan Vital BB Cream

Leave a Comment


produk kat atas ni , Lelan Vital BB Cream .. okeh , finally aku dah dapat beli 1 .. sebelum beli , kena lah try tester nya dulu kann .. so , pilihan aku adalah light beige .. dia datang dalam 2 tona warna , light beige (92175) dan natural beige (92176) .. sebab aku pilih light beige , sebab dia lagi sekata dengan kulit aku berbanding natural beige yang nampak lebih gelap pulak ..

memang waktu aku beli ni ngam-ngam ar tengah promosi , aku dapat dengan harga RM33.00 per 30ml .. murah kann ? berbanding harga asal RM55.00 .. aku baru lah berkira-kira nak pegi Etude House bagai kat Alamanda harini , tapi dah beli pulak so tak payah lah .. mungkin aku akan cuba guna tester je lah nanti .. heheh ..

pape pun , nak buat review masih terlalu awal pasal penggunaan Lelan Vital BB Cream ni samada okeh ataupun tak .. baru beli , dan belum sempat lagi nak apply kat muka ni .. hoho .. taktau lah pasni aku jadi zombi pulak ke ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: