ORANGES

Tea Dno itu siapa ? Kenal tak ?

22 comments



permulaan update blog hari ini , aku nak sharing keywords yang aku dapat untuk blog aku ni lah .. tak apa kan ? kalau bosan , harap maaf .. nak raya ni , tak mahu lah bermasam-masam muka .. tak bagus ..

kuih semperit
ini mesti sebab entri aku pasal Kuih semperit kegemaran .. dan tradisi .. tu .. memang dah berminggu-minggu keyword tu ada , iyalah orang semua sibuk nak beraya .. tapi , maaflah .. aku tak ada include resipi ..

matikan setem hasil
banyak juga dapat pasal matikan setem hasil .. pelbagai ayat yang ada tu kalau anda tengok .. entri tu boleh dibaca di sini dengan tajuk , Matikan setem hasil .. Perlu ke kelam kabut ? ini ada sikit tips lah ..

muka benci
aduh , ada orang yang benci dengan muka aku ni ke ? maaflah kan kalau muka aku ni tak menyenangkan mata anda .. tapi , memang ada entri tu dalam blog ni .. aku benci muka aku sendiri ! more to nasihat entri ni ya ..

gambar wanita melayu menyiang ikan
wah , kata kunci paling panjang aku dapat .. rajinnya menaip .. wanita melayu siang ikan tiada , cara siang ikan paling cepat ada lah .. itu pun gambar ikan tiada kepala saja yang aku upload .. lain tiada ya ..

lagu kanak-kanak zaman dulu-dulu
ini dekat blog aku tiada , kalau dekat blog Siti Kektus boleh cari pasal ni .. blog aku ada cerita pasal Game dulu mengembalikan zaman kanak-kanak .. kalau rajin , tekan dua-dua link yang aku letak ni ..

kepentingan pakai BB cream , kelajuan U Mobile , dan baucer McD 2011
yang ni aku kasi gabunglah ketiga-tiganya , sebab aku dah malas nak menulis ni .. HAHA .. produk BB cream , Berharganya broadband daripada tiada .. dan baucer McD , bowling tournament .. ada jugalah kaitan ..

tea dno
kata kunci yang buat aku rasa paling bangga .. nama tea dno dah ada bertapak dalam carian Google .. tea adalah nama panggilan aku , dno adalah nama abah aku yang dipendekkan (juga nama panggilan dalam kalangan member beliau) ..



notakaki:
motivasi dalam diri aku sangat low buat masa sekarang .. maaf ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

22 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

eyfa la yg search tea dno tu. hehehhehee *tipu je :P

Ezad Skytech said...

hee...baru tahu maksud dno tu ape..(^^,)

Ezad Skytech said...

kuih semperit paling top tu..nak raya la kata kan..semua cari resipi je..hee~

Luqeem™ said...

saya takde lg nme sy disebut2 google..hehe

Unknown said...

1 TGV
2 tesco
3 teamviewer
4 tea during precnancy
5 tea dna
6 tea dno...tu dah last full
baru blog tea...bro ahmad pun fail
jadi kata kunci tu tea nak kena lawan dengan pengguna internet seluruh dunia..memang susah la
melainkan kata kunci yang unik..tak ramai orang pakai..nak jugak tea kena taip tea dno setiap entri tea sehingga nama tu kuat di google search

MizzTina said...

suke la tu..hehe

Alif Haris said...

haha kuih semperit jadi femes nk raya ni :)

Tea Dno said...

@EYFAalias
nasib baik kata tipu. kalau tak, nak bagi hadiah dah ni. *tipu je* ;p

Tea Dno said...

@Ezad Skytech
hehehe. ramai orang tertanya-tanya kenapa guna nama ni kan? ;D

Tea Dno said...

@Ezad Skytech
ok jugak tu. kehkehkeh. pasni kena cari modal lain pulak.

Tea Dno said...

@Luqeem™
tak lama lagi tu. tea nak search lah. hee.

Tea Dno said...

@Bro ahmad
haah, memang full pun. belum cukup hot huhuu.

Tea Dno said...

@mizzkechique
hee. mesti lah. :D

Tea Dno said...

@alif haris
itu lah. haha. pasni merudum balik lah kuih semperit. :D

Mr.Superman said...

eh,tea dno tu kn artis baru. ;D haha.spe x knl.meh bak tang cni!kasi pukul!

Tea Dno said...

@Iz.Eusof (Abg Stalker)
haha.. retiss ye.. ;p Patut la femes.. (poyo) tak agak2 nk pukul.. kejam!

Anonymous said...

hehee
sape tea dno
heee :)
nnt fara seacrh kat google la plak

iPai said...

opocot .. tgk rangking comment dah jatuh teruk .. hahaha .. mood ke laut lama sangat ni .. hehehe


wah napa keyword tea macam2 ek .. kita punya keyword tak banyak pon =(

Tea Dno said...

@farah hanim
hehe. cari lah sape tea dno. :P

Tea Dno said...

@iPai
itulah. tea lagi lah. xdapat nak kekalkan kedudukan kat blog org lain. ==,

entah lah. sebab ikut musim kot. lagi lak skang musim nak raya dengan bebudak nak pegi buat degree. huhu. jangan sedih. senyum...... :)

ct kektus said...

ingat dno tu nama pakwe. ekekeke ;)

Tea Dno said...

@siti kektus
hahahaha.. ;p