ORANGES

Gua Kritik Blog Mejuez Secara Jujur!!

16 comments


sila lah tekan header untuk kritik berjemaah ..

#1 penulisan kat blog bro ni , pehh hai .. bahasa tinggi , selalu je aku komen bahasa tinggi bahasa tinggi .. serius , walaupun nampak macam remeh , maksudnya sangat mendalam tahu ..

#2 penyampaian .. hurm .. kebiasaannya , memang menusuk ke qalbu .. banyak pasal current issues , agaknya kalau korang korang ni tak paham bahasa jugak , aku tak paham lah kan ..

#3 rupa dah ok .. menonjolkan identiti seorang blogger yang serius .. mementingkan berat blog , buat aku rasa cemburu .. nak jugak theme hitam putih gitu je , tapi aku tak boleh tinggalkan pink .. lalala ~

#4 komunikasi dengan blogger , aku rasa memuaskan hati .. rileks dan santai je , walaupun dah famous .. eh , korang tak percaya dia famous ? pergi search Google .. boleh jadi retiss dah ni ..

#5 serius tak sombong .. kalau sombong , aku tak pergi dah blog bro ni .. eh , takde lah .. dan kalau-kalau lah bro Wanz Mejuez ni sombong , takkan ada dia sudi datang blog aku tau ..

#6 tak tahu lah bro membosankan ke tak .. soalan ni kena tanya kat teman wanita bro lah .. hish , apa lah silap soalan ni tanya kat aku .. wakaka .. tak dapek den nak jawab ..

#7 bro tak payah ubah apa-apa .. cuma ubah dari segi penulisan sikit kot , kadang-kadang bahasa terlalu tinggi buatkan aku yang baru bangun tidur , baca blog terus jadi blurr .. ngee ..

#8 err , hal ni .. bro setia je lah jadi lelaki .. takkan bro nak jadi perempuan pulak ? adess .. *mula nak merepek lagi* lagi 1 , tak pernah jumpa bro face to face laa .. *takde kaitan kot*

#9 tak payah , tak payah .. kekalkan identiti diri sendiri adalah lebih baik dari nak mencuba menjadi seseorang yang lain .. palsu , tak original dah nanti .. hukhukhuk ..

#10 kurangkan soalan untuk segmen ni *tetiba* .. banyak oo , berpinar jugak ni .. dan soalan tu lebih kurang sama je bunyi .. tapi , kalau kat orang lain boleh lah kot ekspresikan macam-macam ..

Sumber Daripada: http://www.mejuez.com/2011/08/gua-sudah-terkubur.html



notakaki:
masih blurr syarat nombor 3 .. macam tu lah kot lebih kurang ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

16 .16kg daun berguguran:

K said...

setuju dengan semua yang tea cakap. :)

eh, dah tak pop-up komen ke??

Tea Dno said...

@sergeant keroro
ahaa. buat masa ni, test market guna embed. haha.

Unknown said...

tea kritik blog mejuez..bro belum kenal..tea dah kenal lama ke?

Unknown said...

tea tak pakai popup komen? mcm blog bro..

Niena Muhammad said...

:D happy monday :)

Tea Dno said...

@Bro ahmad
takde lah lama kenal. tapi dah lama baca blog dia. haha.

Tea Dno said...

@Bro ahmad
saja je test market blog.

Tea Dno said...

@Niena Pengembara Ilahi
happy happy monday. hee..

Hafizin Jamil said...

ni memang jujur habis dah ni..haha

Tea Dno said...

@H.J
hahaha. jeles eh? ;p

ct kektus said...

owh. nak test market rupenya.

tapi kite susah sikit lah pakai komen jenis ni. hukhuk

ct kektus said...

mesti tea penat kerah ape nak di kritik. hehe :p

iPai said...

pergh .. sampai 10 tuh .. komen2 macam ni juga saya suka ..

Tea Dno said...

@siti kektus
haha.. haah, memang leceh sket guna ni.. :)

Tea Dno said...

@siti kektus
penat jugak laa.. jujur tak tu? haha..

Tea Dno said...

@iPai
haha join laa jom.. :D