ORANGES

Attention to 16 blogs !!

28 comments


perhatian ! lai lai ..


aku dah janji yang aku nak bagi rewards kat top commentators aku yang rajin-rajin belaka ni kan .. tapi ada rombakan yang perlu dibuat ..

Encik iPai kita ni request kat aku supaya aku gunakan Random.org untuk kasi rewards tu .. lebih kurang Giveaway lah ni kiranya ..

based on 16 blogs listed in the past entry , Kegigihan mereka memang terserlah .. aku dah dapat 1 blog yang dipilih oleh Random.org tu ..


untuk yang 2nd most commentator aku , aku masih belum dapat respond .. and , I'm waiting .. dan , result yang baru ni .. sila lah contact aku melalui FB ke , SKYPE ke , YM ke , TWITTER ke ..

terima kasih .. :)



notakaki:
kalau taknak jugak .. nanti aku pikir-pikirkan ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

28 .16kg daun berguguran:

Luqeem™ said...

saya termasuk x? hee :)

Nasz said...

siapalah si bertuah tu? hehe.. siapapun, saya ucapkan tahniah..

MOHD NASER.com

Zahirah said...

wah, siap guna random. sayangnya, tak boleh join. huhu

abglan said...

Takpe aku wakilkan.. nak nak nak!!

Unknown said...

apa benda ni tea hmmm? nak hadiah..p

ct kektus said...

no 4 bukan kite. bukan. hoho :p

tia @ Ini Kisah Tia said...

tahniah2 .. dapat topak tuuu :)

Unknown said...

wahh. pakai random?

Tea Dno said...

@Luqeem™
hee. tengok le kat entry sebelum. ngeee.

Tea Dno said...

@NasZ
tu lah siapa lah ni. tak muncul2 pun. huhuhh. taknak hadiah rupanya korang.

Tea Dno said...

@hira
haha takpe. :)

Tea Dno said...

@abglan
haha meh meh. ;)

Tea Dno said...

@Bro ahmad
nak hadiah? meh meh. hee.

Tea Dno said...

@siti kektus
hohoh. kalau nak pun boleh juga. :D

Tea Dno said...

@tia @ Ini Kisah Tia
jangan kopak dah le. :)

Tea Dno said...

@EYFAalias
huhuh. yupp. request. hee.

K said...

eh eh, keroro ke?? thanks! XD

Tea Dno said...

@sergeant keroro
haha yela. terkejut pulak dia.

iPai said...

eh thanx tea !!!!

iPai said...

eh keroro laa yang dapat .. hehehe

Tea Dno said...

@iPai
hehe welcome. :)

Tea Dno said...

@iPai
haah. kero yang dapat. kehkeh.

Mr.Superman said...

2nd most commentor tu abg stalker ke? :D tny je..x thu le..x fhm sbrnya ni tea.

Ezad Skytech said...

keroo..jom tukar tempat..haha..

iPai said...

untung dia .. heheh .. thanx ek tea !!

Tea Dno said...

@Abang Stalker
haah abg le.. heheh..

Tea Dno said...

@Ezad Skytech
haha p tny kalau boleh lg laa. xDD

Tea Dno said...

@iPai
haha it's ok la ipai. :)