ORANGES

Baju bertambah lagi ..

18 comments


entry ni tiada unsur nasihat atau apa .. sekadar berkongsi lagi , macam entri kata kunci semalam ..

hari Rabu , 24 Ogos 2011 aku dapat 1 bungkusan yang dihantar oleh posmen .. iyalah , posmen kena hantar semua surat/bungkusan cepat-cepat .. kan nanti nak bercuti hari raya pula .. (merepek , dah jauh menyimpang)


bangga ? dah tentu .. sebab dari hari itu aku jealous tengok orang lain dah ada , dah dapat baju Kelab Blogger Ben Ashaari ni .. jadi , aku pun cari korek info di mana aku boleh tempahan baju ni juga ..

pelbagai warna ada untuk anda buat pilihan .. harga pun berpatutan .. dan aku pilih hitam instead of pink kerana nak memantulkan warna merah logo Kelab Blogger tersebut .. nak berlagak sikitlah kan ..

maaf gambar blur , emosi kurang stabil .. HAHA ..

aku pilih untuk pamerkan URL Blog aku di bahagian belakang bawah baju .. sebab , kalau letak di bahagian belakang tengah baju , aku rasa macam too obvious pula pamerkan URL Blog tu .. (tetiba malu)

bertambah lagilah koleksi baju aku .. wardrobe dah penuh ..



notakaki:
pukul 10.16 pagi tadi , GA aku dah ditutup .. pemenang umum kemudian ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

18 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

wahh tea baju kelab beben..nape bro tak dapat yekk?

Mr.Superman said...

abg pun nt bt nti la.tp bkn BA club,AS club ;)

Zahirah said...

hahaha :D congrates tea! eh, murah ke? tak pernah beli la pula. hahaha

Nasz said...

wah..jeles ni.

MOHD NASER.com

Tea Dno said...

@Bro ahmad
bro dah order ke belum?

Tea Dno said...

@Iz.Eusof (Abg Stalker)
nk nk nk. buatlah. hee.

Tea Dno said...

@hira
harga standard je. :D
beli la.
hehe.

Tea Dno said...

@NasZ
takmo jeles jeles. hee.

K said...

keroro punye lambat lagi sampai :P

ct kektus said...

ingat bertambah baju raya. hihi ;)

Mish Eyryn said...

wah ! bestnye dye. . hehe :))

abglan said...

hu hu hu... syoknye!! tahniah... pakai raya ke berapa nih?

Ezad Skytech said...

hee..beli jugak..baru pakai sekali je baju ni..(^^,)

Tea Dno said...

@sergeant keroro
wahh.. dia pun dah nak ada juga.. ;p

Tea Dno said...

@siti kektus
ahaha.. tak mampu.. ;p

Tea Dno said...

@syerz eyryn
best la.. selalu jeles tengok orang lain je..

Tea Dno said...

@abglan
tak agak2 nak pakai beraya.. huhuh..

Tea Dno said...

@Ezad Skytech
hehehe.. sayang pula nak pakai.. ;p