ORANGES

WORDLESS WEDNESDAY jugak lah .

3 comments

setiap kali hari rabu . aku bukak blogger.com . bila aku bukak blogger.com , aku tengok dashboard . pastu kan , mesti berlambak2 entry baru yang tulis WORDLESS WEDNESDAY , wordless wednesday , w0rDleSS weDnesDaY . haish . takkan laa setiap hari rabu korang nak wordless kott ? kalau camtu aku pun nak wordless wednesday jugak lah .

ape yang wordless ? speechless aku tau laa . eh , oo wordless tu maknenye kurang perkataan ke ? kehkehkeh . wednesday aku takyah , tanya sebab aku tau . HUU .

ok , pegi layan PS jap , godek benda baru ape yang patut sementara tunggu blogger lain datang kutuk kritik aku . HEHE . aku tunggu korang ni . sebab . . . jap lagi lah , ade entry yang aku nak story morie berkenaan perjalanan aku pagi tadi .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

mas saari said...

wordless tu cuma letak gambar je tanpa tulis apa2...biar orang lain fikir sendiri apa cerita disebalik gambar tu...hehehehe

tia @ Ini Kisah Tia said...

Tia tak tau pun kewujudan wordless nih . ngahahaa ..

Bila Ku Temu Bahagia (Akhir)

Tea said...

@mas saari hehe bawu paham.
@tia sa bwu tau. hoho.