ORANGES

lisa surihani . cantik dan bijak .

Leave a Comment

sape perempuan kat atas ni ? alah , buat2 tak kenal pulak . si dia ni kan hot , manis , cantik . even though aku perempuan , tapi aku minat kott kat dia . dia macam ade unsur yang menarik bagi aku . eceh , aku ni . . . . suka kat perempuan ke ? argh ! mintak jauh beb .

Lisa Surihani . cantik dan bijak . bukan calang2 dia ni , terpelajar jugak . gosip pasal hidup dia pun taklah meliar tak tentu hala macam certain artis yang lain . setakat ni , memang clean lagi lah reputasi nye bagi aku . baru2 ni , aku dengar dan tengok dia dok kena gosip ngan Yusry pulak . HOHO . alah , tu sume kena dengar dari mulut diorang sendiri . takleh nak buat assumption sendiri je .

nanti asyik sangat duk sebar berita palsu , dengan aku aku kena tipu lagi . macam semalam . grrr ! betol kate Nabil dalam maharaja lawak , orang skang marah update status dengan g.r.r.r.! tak main lah tulis "aku tengah marah , tengah bengang ." KEHKEH .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: