ORANGES

prince william dan kate middleton bercerai ?

Leave a Comment
hah ? betul ke ? prince william dan kate middleton bercerai ?

entah , mane aku tau . aku sendiri pun dapat tau dari sorang blogger ni , ferdaus zulkifli . camtu lah aku dapat tau . pastu aku pegi google lah pulak . jumpa pulak america punya news source .

aik , mesti lah orang terkejut . kahwin bagai nak rak , wedding-of-the-year lah , fairy tale wedding lah . tup2 dalam mase lima minggu dah tarak ? ish3 . dah bukan jodohlah tu . ape nak buat .





"perkahwinan itu suatu kesilapan yang amat dahsyat ."

"saya tak cintakan dia , dan takde minat untuk berkahwin pada mulanya ."


aik ? ini pelik , takkan kena pakse pulak . HUHU . haa , ke ni suatu jenaka ? nak tipu aku dan orang lain pulak . tak baik tau kena-kenakan orang . kan tak pepasal jadi mangsa penipuan . boleh buat aduan tau ? ? aku dah lah tak paham english sangat , kat skolah dulu suka main-main . :P

source:




notacintahati: aku dah boleh tidur nyenyak ni .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: