ORANGES

phones part 2

Leave a Comment
sambungan dari entry yang lepas .
sila go on ngan gambar2 and nota aku kalau berkenan . hehe .


nokia 6600 . mine was all black .

phone ni aku dapat mase family aku g KL .
aku saje cakap2 nak phone ni , or phone daun (nokia 7610)
then , abah aku kate nak belikan betul2 .
terus je bawa g kedai kan kan .
memandangkan daun lebih mahal sikit dari sabun , abah aku pun belikan sabun untuk aku .
so , boleh la dibawa mandi .
FYI , ni mase form 3 .


sony ericsson z520i .

pada asalnye , ni phone mak aku .
sesame beli ngan sabun tu la .
tapi mak aku dah dapat phone lain lak tak lame kemudian .
jadi , dapat la kat aku .
dah aku pakai 2 number lak kan . haish .
1st sony phone . best . ade lampu2 bile orang call .

sony ericsson k618i

lalu pada form 4 , aku sudah kumpul duit sendiri .
dan aku pun beli phone tersebut menandakan aku sudah boleh berdikari sikit sikit .
tak nak asik mengharap kat parents je beli itu ini kan kan .
1st 3g phone aku . kinda ok la .
harge pun tak mahal pun .


sony ericsson u100i (yari)

ini phone aaa , aku dapat mase lepas habis SPM .
kire hadiah result SPM aku la , from my mom .
cam 5mp , ade radio , gps sume .
satu je la yang takde , wi-fi . lain dah kire ok la bagi aku .
still pakai lagi sampai skang , tapi sedang masuk hospital wad CCU .
tak tau bile nak ok la .


nokia c3 .

lalu ni la yang paling latest .
dah 4 bulan pakai , sejak akhir tahun 2010 la .
pakai duit sendiri gak , yang pada awalnye takde sape pun tau kewujudan phone ni .
hehehehe .
sangat2 ok , tapi kalau upgrade sikit cam lagi ok .
3g takde aku tak kisah pun .
sebab aku ni bukanlah g buat video call kat orang sangat pun .
kalau internet pun , aku lebih pada lappy/notebook aku ni je la .

huhu , sudah .
boleh dikira hampir setiap tahun gak la aku tukar phone kan kan .
ish3 .
nampak sangat aku ni seorang yang membazir .




P/S: ape list phone korang lak ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: