ORANGES

setelah deactivate

Leave a Comment
baru2 ni kan , aku deactivate FB aku .
bila aku dah activate semula .
ops , bukan aku yang activatekan semula , tapi BF aku yang activatekan .
sebenarnye , dia tak tau pun yang dia dah activatekan .
dia bukak pun sebab nak jage kedai kek . huhuhu .

oh , whatever .
takde kena mengena pun ngan ape yang aku nak sampaikan le .
ha , camni . setelah deactivate FB tu kan , aku dah macam takde hati untuk FB lagi .
hmm .
tak tau nape , tiap kali bukak .

bosan .
sugul .
kusam .
kusut .

hahaha .
nak kate takde notification , memang takde la pun .
tak macam mase aku gah lagi ngan FB tu , pantang tutup jap .
bertimbun notifications .
skang ni mengharap 1 , 2 , 3 je la kan .
nak main game ape lagi , bapak la bosan lak ai kan .
sebab benda yang same , bila dah naik level tu paham2 sendiri .
mule lembab , lambat , tak cepat , kena tunggu . (eh , bukan benda yang same ke perkataan tu sume ?)
haish . ape2 aje .
yang penting , skang aku kat umah tengah berbahagia ngan katil aku . hehe .




P/S: tiap2 minggu aku nak balik pun boleh . eh , sukati le kan kan .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: