ORANGES

sketsa

Leave a Comment
tak lame lagi , aku ade sketsa KD .
KD tu kemahiran dinamika , ala . ajar komunikasi , etiket makan tu sume .
tak lame lagi tu sebenarnye esok la , rabu . hehe .

arini kan cuti Maulidur Rasul , so kami sume amik kesempatan untuk practice la .
cite yang bertajuk Donat . seorang lelaki lembut Saadon aka Donat yang mempunyai 2 orang kawan baik .
ade 3 orang di sekolah , suke buli beliau iaitu Mila , Mili (aku la tu) , Milo .
bapak and kakak si Donat ni pun tak suke ngan beliau .
hanye mak , 2 orang kawannye dan Ust. Amir je yang menyokong beliau .

wah , begitu la .
sebenarnye , aku agak excited la nak berlakon ni kan .
jarang2 dapat peluang macam ni kan kan .
memang kesukaan aku cipta dialog sendiri .
aku ni mane la suke sangat ikut skrip yang dibagi .
tadi pukul 8 malam lebih , kena turun lagi .
final touch up . lakonan semakin mantap .
dan sebab Syakirah selalu takde , aku amik watak bapak sementare .
so , skang ni mereka dah confirmkan aku sebagai bapak yang baru .
haiyaaaa .
nanti Mili , Syakirah la yang take over .
doesn't matter la . watak2 ganas ni memang bagi je la kat aku .
hihih .

kami sekelas ade 2 group sketsa , salah satunye terdiri daripada kami .
seramai 12 orang .
lagi 1 group , aku tak jenguk lak mereka buat cite ape .
huhu .
malas la , sebab . . . . ah , tak perlu mention kat sini la . buang mase dan tenaga je .
dan esok , rase tak sabar2 nak kelas KD .
skrip ke tak skrip , tak kisah .
ape terlintas buat aje . baru la syok , boleh buat orang ketawa kan kan .




P/S: tengah pk sape nak jadi camera-man esok .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: