ORANGES

jalan di jusco

Leave a Comment
seperti yang dirancang , kami berjaya gak menyampaikan diri ke jusco seremban 2 tu .
pada awalnye nampak macam ramai yang nak join , but at last cuma kami ber-enam . huhu .
tapi takpe la , jumpa gak mereka kan .
zayani , liana , fitrah , izzat dan fikri .
aku yang ke-3 sampai . hehe . lambat la gak kan , sian kena tunggu aku .

first skali kami g makan2 sementara tunggu yang lain sampai (if any) .
aku minum air , menahan perut dari makan . aigoo .
then , setelah habis makan dan berborak2 tentang sesama kami ,
kami pun bercadang untuk tidak menunggu sesape lalu ke u-bowl .
aku , selaku penyumbang ke longkang . hehe .

liana @ nana ~ ex-schoolmate , classmate aku since skola rendah lagi . first kenal , kat umah nenek aku akhirnya berlarutan sehingga kini .
zayani ~ ex-schoolmate , classmate skola rendah . pastu dia masuk smk yang berlainan , and kadang2 aku ade gak tanye2 kabar ngan dia . ngee .
fitrah ~ tak silap aku , aku tak pernah sekelas but satu skola la . and yang pasti aku memang kenal la ngan dia .
izzat ~ pernah kenal kejap , sebab sekelas dari akhir form tu , and form 4 sekejap sebelum aku pindah kat skola lain . hooo .
fikri ~ dia ni , senior mase aku kat smkttj . aku tak la bape kenal dia , tapi tadi ok la mesra kot kami . ;)


habis je main bowling , sementara 2 lagi budak , izzat n fikri g tengok wayang cte HAQ ,
kami yang gegurl ni g window shopping yang akhirnya bertukar menjadi shopping . haha .
aku , beli dress n legging while mereka beli cardigan . murah beb . huhuh .
sempat gak ke tempat UFO CATCHER , haha . ala , tikam bebear doe . tak dapat pun .
bebear tunggang terbalik gegila .


tu ha , sesi bergambar setelah penat membeli .
padahal , 2 laki tu ade kat luar tengah menunggu .
kesian , kena jalan2 ngan kami ni ha kan .
pastu , masuk pula ke POPULAR .
mereka ade la gak yang beli buku , but aku , beli photo paper la pulak . hee .


perpisahan semula . mak nana da datang , so dia , fitrah and izzat nak balik .
kena la lepaskan . puas la gak jalan2 ngan mereka kan .
aku sangat happy seyh . nanti kite jumpa lagi ok .
nanti ramai2 lagi , lagi meriah .
kali ni ramai sangat yang ade komitmen .
tinggal aku , yani @ yayan , and fikri je la .
fikri amik helmet dia , nak blah da . so , aku ngan yani g turun kat floor bawah , g shop roti2 . kehkeh .
sempat lagi ngan sushi .

ok la , tu perjalanan kisah aku pada hari ini bersama mereka yang besh .
dadaa ~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: