ORANGES

movie

Leave a Comment
memandangkan kebanyakan dak2 kat kolej ni heboh ngan movie , drama .
aku pun jeles la .
ape yang obses sangat tak tau la .
lebih2 lagi korea kan . drama panjang berjela kot .
tak sanggup aku nak habiskan .
kot itu takpe lagi , ade yang sampai cite2 lucah pun dorang nak tengok .
haish . excited bebenor . tau le masing2 da 18+ .
(waa , aku mude lagi laaa ..!!)
cukup la sekadar aku tengok movie je .

tadi , tengok movie Phobia .
cite antu siam .
mestilah takut wooo .
tapi ade gak yang cam lawak2 sket .
ok la tu , dah kurang sket level keseraman dalam diri aku ni .
aku tak la takut tengok cite antu , tapi aku tak suke effect contohnye antu datang menyergah secara tibe2 .
hish . entah pape je .

habis je cite tu , tengok The Descent .
tak tau la cite ape tu .
roommate aku Tyna tu yang bagi . amik je la kan .
mm , mule2 .. bosan .. bosan .. bosan ..
lalu aku ambil keputusan tutup je la .
baik g blogwalking je . lagi bagus kot .




P/S: tertanya2 ni . apekah ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: