ORANGES

sedih

Leave a Comment

walau camne pun aku kutuk , aku kate aku benci sorang tu .
tapi jauh di sudut hati aku , aku teringin nak berbaik semula ngan dia .
memang dah takde ruang ke untuk aku jadi kawan semula ngan dia ?
nape mesti tanam perasaan dendam dalam hati tu ?
hmm . besar sangat ke salah aku .
ye , aku tau aku salah . tapi , memang kau tak terima ke maaf aku ?
sesungguhnya , AKU MINTA MAAF atas sume salah aku kat kau .
puncanya aku ke yang buat seseorang tu benci kat aku ?
aku tak pernah ade niat pun nak sakitkan hati dia .
ok , selama ni hati aku takde orang pun yang nak jage .
tapi betul la kan , biar hati sendiri sakit janji orang lain tak sakit hati ngan kite kan .
bila berselisisih tengah jalan ke , tepi jalan ke , tak pernah nak bertegur sapa lagi .
masing2 membatu , mendiamkan diri .
aku pun takde ikhtiar lain lagi ape yang aku nak buatkan .
aritu sebab aku sakit hati sangat kot , aku sampai delete number dia , and ape yang berkaitan ngan dia .
tapi , ade 1 je lagi memori aku ngan dia .
gambar . hmmm .

takpela , salah aku . kalau kau dah tak nak bertegur ngan aku lagi .
aku paham .
memang tak layak pun aku nak berkawan ngan kau .
semoga kau bahagia ngan hidup kau .
:'(
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: