ORANGES

result

Leave a Comment
agak2 korang sume la kan . . result ape yang aku dok tulis kat title tu he ?
result exam ke ?
hoh ?
tak tau , tak tau . . .
huhu , yela , yela . .
memang result exam pun . result UPS aku .
baru je kua arini , berduyun2 orang kat OSC tu nak g tengok result memasing .
aku tak terkecuali la kan . punye la riuh rendah kot kat situ .
ade yang nangis , ade yang suke .
well , aku selit2 nak tengok result sendiri .
lelaki yang tinggi2 kat depan aku macam tak reti2 nak cepat2 blah kan .
dah la tinggi , bagi la ruang kat aku yang pendek ni ngek .

cari punye cari , tadaaa ! aku jumpe kelas aku .
and of course name matric number aku senang dicari so zaapp .
terus je dapat result aku ape la kan .
aku dah dengar member2 aku memekik panggil aku .
sebab dah lambat nak ke kuliah . aku kate 'pegi la dulu !'
oppss , bukan nada marah , tapi sebab kebisingan kat situ ok .
confirmkan balik result tersebut , dah puas hati walaupun tak sebenarnye .
aku pun memblahkan diri dari situ .
nak tau result aku ? sory la bebeh . tak mungkin aku announced kat sini kot .
haha .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: