ORANGES

GAY dan PONDAN . beza ke ?

2 comments

skang ni , aku rase la kan .
tiap kali aku jalan2 ke blog .
ade je isu2 yang dibentangkan .

tapi yang paling banyak aku jumpe pasal GAY r .
even dalam MASTIKA pun aku bace isu pasal PONDAN ni .
keluaran januari kot tak silap .
kadang2 rase cam geli doh .
eh , tapi la kan .
ape beza PONDAN ngan GAY ?
lain ke ? aku tak arif pasal ni ler .

tak kisah la , tapi benda camni jadi sebab didikan agama dari kecik gak kan .
kalau tak betul , parents terlepas pandang .
tu yang jadi macam ni .

ok , aku dah jumpa .
PONDAN perwatakannye lebih lembut .
lebih femes , lebih glamour .
lebih gediks . oopss .
while GAY , dari luar sebijik cam jantan tulen . (fuyoo)
tapi jauh di sudut hati , beliau sukekan lelaki gak .
ish3 .
aku bace dalam MASTIKA la kan .
mereka yang PONDAN ni nak jadi pompuan , siap makan pil perancang .
woo , tu yang boleh menimbulkan benda2 yang tak patut mereka ade .
(as lelaki la)
body shape mengalahkan pompuan .
and suare juga bertukar jadi lembut .
wah , jeles la I nyah .
suare I pun lagi kasar U . huhu .

ish , insaf2 la kot .
mereka ni kalau dah terjebak bukannye leh nikah sesame pun .
'kawen' boleh r . tapi sok2 dapat penyakit .
dah kalau Allah nak bagi kan . huhu .




P/S: pompuan lak tak sudah2 ngan LESBO or PENGKID dia tu . hish .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

Rina Rossoneri said...

hehehe tul tuh,pondan nak jadi perempuan n bernaluri perempuan n suka pada lelaki...gay,lelaki tulin berjiwa lelaki,tapi suka sesama sendiri...

Unknown said...

jgn nak ckp pasal owg.. family sendiri ko tgk dulu