ORANGES

buang membuang

2 comments
salam .
aku ni dah lame tak bace paper .
bukak2 je online tadi aku ternampak dan terbace pasal orang buang2 ni .
buang ape tau ?
buang janin .
hish , bukan satu beb . tapi dua kan kan . dalam mase 24 jam la di lokasi berasingan .
huhu .

erm , ape la nak jadi orang2 skang ni .
buat pandai tapi tak pandai simpan .
sume nak buang , dah la banyak dosa boleh lagi tambah dosa kan .
agaknye anak yang kau buang tu nanti malam2 cari kau kan .
habis la , tak takut ke hah ?

aku pun tak leh gak nak pandai2 cakap orang je .
sebab aku sendiri pun kena pandai jage diri aku ni kan .
lagi lak pompuan , bukan leh buat ikut suke hati .
laki senang la kot , dah tak nak tinggalkan je si pompuan itu .
dan boleh tuduh pompuan tu curang ngan orang lain .
hish , dia curang lak tak sedar kan .
(erk , cite menyimpang lak)



by the way , tak sayang ke kamu2 yang buang anak tersebut ?
mereka (baby2 tak bersalah itu) kan comel .
tak rase ke nak didik dia supaya jadi orang berguna ?
supaya jangan jadi macam kamu2 ?
tapi takpe la , itu hak kamu2 nak buang ke ape .
sudah semestinya anak yang kamu buang tu masuk syurga .
dan tak payah la kamu2 nak menyesal kemudian hari .
ape2 pun , fikir sedalamnye sebelum buat keputusan .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

Nana said...

hantu kak limah balik umah
ehhh
hantu baby balik umah

antudegil said...

ju-on kembali lagi. mimpi ngeri la sepanjang hidup. huhuhuhu!

Engineer Adalah Pilihan Kerjaya Yang Terbaik