ORANGES

body odour

Leave a Comment

beb , aku sangat la tak suka bile aku terbau sesuatu yang harum dari badan orang lain kan .
atau dengan kate lain tu , body odour . aiyakk . aku boleh pengsan kot kat situ .
or paling koman pun aku termuntah je kat situ gak . hish .

hidung aku ni , sangat la sensitif . tak kire la busuk or wangi .
if wangi , ok la . ni ha , yang ade masalah ni .
mereka ni tak bau ke ek bau sendiri ?
or tak pernah amik tau walaupun orang da perli macam2 .

kalau aku la , bila da seharian berjemuran kat panas , berpeluh2 tu .
mesti ade rase tak selesa . sebab sendiri leh detect bau tu . huhu .
dan konfem2 aku akan g mandi untuk keselesaan aku and orang lain gak .
even aku ade kelas malam dan secara tibe2 aku overdose peluh lak pada kala tu .
konfem balik aku mandi , tak kisah la roommate aku kate aku gile .
sebab mandi malam . tapi , nanti aku tido tak selesa lagi masalah kot . hish .

yang mereka ni , pakai la deodorant ke ape ke .
or mandi la secukupnya ikut keperluan .
kalau badan cepat berpeluh tu , paham2 la nanti bau macam mane .
masalah ni aku salu tengok bukan kat laki . tapi pompuan .
haiyo , pompuan kan . jage la reputasi tu sket . how lak laki leh lagi pembersih camni .
kang bau2 tak senang ni , orang nak dekat ngan kite pun pk berkali2 . huhu .

tapi , ade gak orang kate yang kite sendiri takleh nak bau badan sendiri .
entah la , tapi aku dapat je kot .
secara automatik aku akan tolak orang jauh2 dari aku bile da rase smelly tu .
duhh .
tak tau camne lagi nak cakap ngan orang2 ni .
kang tacink tak bercakap lak .
dah la ade orang tu tak nak bertegur ngan aku , nampak aku macam nampak antu .
(erk , ni sangkut cite mane lak ?)
ade suggestion ke ek nak tegur mereka ni .
takkan aku nak g hadiah sorang2 perfume or deodorant lak ?




P/S: skipping skipping sampai peluh . best doe !
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: