ORANGES

sketsa end

Leave a Comment
helo2 .
baru arini aku nak update pasal sketsa KD aku yang dah lepas tu .
sketsa tu kebetulan berlaku selepas aku habis kelas English sebelumnye .
di mana aku kena buat presentation . hoho .
masuk2 je kelas KD , punye bersemangat aku nak berdrama kat depan sume orang .
group kami present dulu .

meh aku listkan pelakon2 :

Joe - Saadon aka Donat
Fatiha - Mak Mah (emak Saadon)
Shamimi - Limah (kakak Saadon)
Aku - Pak Yusof (bapa Saadon)
Naimah - Syafiqah aka Popia
Amin - Halim aka Carry
Wan - Ust. Amir
Hymas - Ketua Kelas

Geng Buli 3 Aminah
Akma - Mila
Syakirah - Mili
Zaqerah - Milo

Nad - Pencerita

watak kami masing2 , kaku .
bisu .
keras .

agak dah macam orang mati nye lakonan kot .
sebab mase kami practice , memang havoc gile wa cakap lu .
agaknye sume ni sebab kami kena present depan orang lain kot ?
watak aku sendiri , sebagai bapak , tak menjadi .
dah tak tegas macam mase practice tu .
huhu .
kena banyak la berdrama depan orang pasni .
mesti success kan kan .

another one group , mereka punye sketsa sangat mantap .
cite pun best .
berdasarkan kelas seni persembahan .
dalam lakonan ade lagi lakonan .
hebat , pandai mencari idea la kamu .
lecturer KD kami pun banyak bagi pujian kat mereka .
nak compare ngan kami , takpe la .
yang penting kami dah cuba sedaya upaya nak melakonkan watak masing2 .
dan yang terhebat , mase lakonan kami makan . . . . donaaattt ! ! !
hoheay .




P/S: berat aku dah turun ! !

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: