ORANGES

hari keusahawanan

1 comment
lately ni kan .
ramai sangat yang datang menyinggah dari bilik ke bilik .
haish .
sampai kadang2 naik rimas aku dibuatnye beb .
bukan ape , tengah syok2 menjalar sane sini kan .
mereka potong stim pula .
huhu .

tapi takpela , aku dah paham nape la mereka buat macam tu .
sumenye sebab hari keusahawanan yang bakal berlangsung .
account students , they need to do this project la .
membina keyakinan diri kan , bila berhadapan dengan orang lain .
yela , kang tibe2 nak berniaga gagap pula .
how ?

bile tengok mereka ni , aku rase kesian lak .
kesian kalau tak beli .
tapi ape nak buat , aku tak leh beli ikut suke .
sebab aku tengah pokai beb .
plus jimat duit skali .
mummy aku kate , aku tersangat pandai gune duit .
huhu .
skali je la aku beli tyme mereka datang tu .
pastu , no more .

ala , bebudak punye keje .
bukan la perfecto mane .
dapat complain lagi ade .
(cewahh , sempat ngutuk)
aku ade beli kerepek .
ah , sudah2 . jangan umpat lagi .

aku salute la , sebab mereka berani berhadapan ngan orang lain .
lebih2 lagi to a person inside the room in front of us .
haha , motif ?
dari awal , maksudnye dari orientasi la .
kami tak pernah bercakap pun ngan dia .
even kami senyum , dia tak pernah kot nak balas balik .
aiseh , mau tak bengang .

bertarikh 18/02 .
itu la hari keusahawanan KMNS yang unggul . cett .
aku berjaya melingkupkan sorang penjual .
iaitu roommate aku sendiri , tyna .
dia offer kat aku ape yang mereka akan jual , tapi aku suh dia lak yang bayarkan .
hehe . aku just tuntut janji .
dia pun takde hal kan , ala , bukan mahal pun beb .
LAKSA ngan BUBBLE TEA je .
tak sabar nak tunggu ni .
tapi kalau tak sedap , ha , kau tunggu ye tyna .
hehehehe ....




P/S: suke tengok orang dah ramai singgah blog ni semula .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

Berkunjung malam sahabat

...jemput singgah ye..
blog baru su manje..

http://poemsumanje.blogspot.com/

Thanks...