ORANGES

tenang . bila nak dapat ni ?

1 comment
salam . . .

memang perkara biase kot , bila aku balik kolej . jiwa aku kacau .
haha .
aku pun tak tau la nape .
agaknye , jiwa aku tak serasi ngan keadaan kat sini .
member2 sekelas aku ok je , maybe masalah ngan orang lain yang sebab jadi gini .

skang ni , benda yang leh buat aku tenang nuffnang je la .
dah dapat sikit income lagi . hehe .
saje masuk , jenguk2 kat nuffnang tadi .
dah up sikit lagi . ok la tu .
baru aku ingat , nak stop balik blogging ni .
tapi dah ade semangat baru , tak jadi la . . .
lagi aku usaha nak update ngan entri2 baru ade la kot .

tapi , entri panas lum ade la .
belum cukup panas .
kalau betul panas pun , shhhh . itu antara aku dan member aku yang 4 tu je .
kehkeh .
sekian , malam ni ade kuliah maths .
memang masak la aku kan ari2 ade kuliah .

shh , mak cakap "apa janji sebelum masuk kolej aritu ?"
lalalala ~
ok , study2 . bye .




P/S: cari artikel sat na .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Anonymous said...

teha~~~ nana da buat blog baru..nak minta komen dari senior blogger a.k.a. tehah la...

http://lianazaman.blogspot.com/

sorry tak kreatif tajuk T-T