ORANGES

bosan + busuk

Leave a Comment
semalam , mase kelas tutorial fizik la kan .
dari pukul 2-3 petang .
erm , tapi macam bese lecturer tu akan amik mase lebih daripada biase .
haish .
sambil tengah2 dengar penerangan daripada beliau , tibe2 terlintas sesuatu .
ape yang terlintas ?
huh ?

BAU BUSUK !
aku pun tak tau la bau ape .
tak dapat nak identified ngan pale otak aku petang2 tu .
whether tahi kucing , or sampah , I don't even know .
sume dah buat perangai masing2 .
aku lak dah le bosan kot , dengar penerangan berjela2 .
tapi equation tak la panjang mane . huhuu .

akhirnye , ape yang jadi .
tengok la bawah ni .


jadi minah arab jap .


kawan aku pun turut serta . bella .

ape lagi , snap2 gambar le pulak .
actually , bella ade rupe lagi lawak la .
tapi aku tak sempat lak nak snap mase tu .
takpe2 , janji boleh join aku untuk hilangkan kebosanan tahap cipan plus2 bau busuk yang datang entah dari mane tu .
shaish .




P/S: siap kena puji ngan lecturer pakai tudung camtu .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: