ORANGES

boling

Leave a Comment
ahad aritu , ari yang sangat membusykan aku .
dah la dengan ari sabtu nye kelas sampai ke petang .
adehai , capek gue .

seawal 6 pagi , aku dah mandi . sebab pukul 7.45 dah kena tunggu bas kat depan DSG .
siap2 , excited nye . huhu . bilik air kosong tu yang seronok gile .
ok , aku ngan ika turun awal sket sebab aku nak g kua kan duit kat ATM .
otw tu nampak ayie . (group member boling aku gak la)
lambai2 kat dia . hoho .
pastu , kitorang pun lepak2 la kat depan DSG sementare tunggu yang lain sampai .
akhirnye , member aku lagi sorang , nad pun sampai .
yang membuatkan kitorang bengang , janji nye pukul 7.45 pagi .
tapi sampai 8 pagi pun still penganjur tak datang2 lagi .
tunggu punye tunggu baru la nampak batang idung memasing kan kan .
sabar je la .
kitorang naik bas A , and yang lain2 bas B .

sampai di JJ , JJ pun tak bukak lagi . haha .
tu la , nak awal2 sangat . ape2 aje .
ape lagi , lepak mamak jap .
makan2 ape yang patut then baru la kitorang menuju ke JJ yang baru bukak itu .
sempat ke tandas , then baru la ke tempat boling .
kasut boling aku , 5 . tak konsisten kot .
ade mase ngan member pakai 5 ok je , aritu longgar lak . hish .

ni dah start balingan percume . memang la ok .
tapi mase men tol2 terus hampeh je kot . ape2 aje .
1st game kire ok la , 2nd game memang aku terus jatuh .
aku dah down kot tyme tu . 3rd game pun sket je la yang ok nye .
group member aku yang paling ayie la and nad . wooo .
dorang dah bese men kot . tak cam aku .
ntah ape2 aje . orang ajar pun tak paham2 .
huhu .



group aku yang terbaik ialah ayie . ngan kutipan mate tertinggi .
tahniah2 .
habis je penyampaian hadiah tu sume , kitorang pun g jalan2 sekitar JJ .
kena naik bas pukul 3 petang . so mase tu baru kul 1 .
ok je , lepak2 g makan . sizzling kuay teow .
syiok beb , sedap .
aku ngan ika je , nad g jalan2 dalam JJ dulu .
ayie ngan member dia pada awalnye .
then , bile dia call , dah ade same2 lak .
ehem , ehem . heheheheheheee .
kitorang dah habis makan , diorang lak yang nak makan .
mule2 kitorang teman r , pastu kitorang chow .
saje bagi chance berdating . kehkeh .

aku masuk dalam JJ , beli ape yang patut .
ingat nak beli sushi , modal tak cukup la pulak kan .
takpe la , lain kali kan ade . ape susah .
ni pun dah beli banyak benda kot .
habis lagi la duit . aku ni memang suke boros la . hish .

sampai kat kolej , kepenatan .
nasib baik la bas naik sampai ke kluster C kan . huhu .
kalau tak , mau terbakar kulit aku nak sampai sane .
lepak2 jap , makan roti .
pastu mandi , sebab badan dah melekit gile .
dah bau busuk macam ape ntah , orang nak peluk aku sume aku tolak .
huhu . ape ntah , tak nak dorang bau aku . huhu .
malam tu , siapkan keje sket .
prepare untuk presentation aku pada ari esoknye , isnin .


btw , gambar ni comel tak ? heh .




P/S: sakit jiwa ngan 'kawan baik' tu .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: