ORANGES

kelas

2 comments
aku bangun , lantas aku melihat jam di dinding .
pukul 6.50 pagi .
"ah , malasnye nak bangun ."
tapi apekan daye , aku kuatkan semangat aku untuk pergi ke kelas .
aku membuka almari , lalu aku ambil sepasang baju kurung dan sehelai tudung .
aku pergi ke bilik menggosok dan agak2 mengambil mase selama 10 minit .
selesai itu , aku pun mengambil wuduk dan mengerjakan solat subuh .
"subuh gajah pun subuh gajah la . janji bukan subuh dinosaur ."
aku melihat rakan sebilikku usai mandi .
pergi ke bilik air , aku menjenguk pada pakaianku yang sudah siap direndam 'softener' .
aku memerahnye , dan aku membawa ke bilik untuk disidai sebentar lagi .
segera aku capai towel dan peralatan mandiku .
rakan sebilikku tadi , mengatakan sesuatu pada aku .
"weh , kau ngigau eh ? arini kan ikut tyme table ari rabu . xkan kelas kau start kul 8 ?"

aiseh , siyes aku tak ingat yang kelas start lambat lagi .
aku ingat arini ikut tyme table macam bese . huhu .
kan dah termalu pagi2 .
huhu , tapi ok la kan .
at least aku dah siap awal2 . :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

Anonymous said...

hehe...x bpijak di bumi nyate ke..heee

Tea Dno said...

agak la .. terbang di awangan jap ..