ORANGES

aku suka remove

Leave a Comment
eh , remove diri sendiri ?

entri berkenaan FB lagi .
camni , aku dah remove orang . and of course aku ade sebab aku sendiri kenapa aku remove mereka . sebagai contoh , aku tak kenal mereka , so for what reason untuk mereka terus berada dalam friend list aku ? ok itu takpe . masalahnye skang ni , orang yang aku dah remove add aku semula . dah terang tang tang aku remove korang , untuk alasan ape lagi korang or aku nak add balik ? bukan la aku tak sengaja remove pun . kalau ter'remove' , ye ar aku akan add semula kot . . . kot ok , bukan blazer .

kadang2 , aku remove orang , sebab aku benci . benci ade pelbagai kategori dan perlu ke aku bagi contoh2 benci tu ? ok . benci aku mungkin sebab cemburu . hm , benda ni salu aku ade pada perempuan lain la . dan cemburu aku tu bukan sebab kecantikan dia ke ape , sebab aku tau aku lagi cantik dari mereka tu . hahahahaha . ok , perasan . bila dah jadi benda camtu , korang sendiri paham la kan aku remove korang kenapa dan tak payah la nak tanye2 aku lagi kenapa aku remove , or aku dah remove korang ke or pape je la bentuk soalan . yang pastinye , aku bukan layan pun pertanyaan korang melalui pm . (bajet aku ni businesswoman je la ek .)

aku tak suke orang yang hipokrit ngan aku . pernah sekali dua la , sorang ex-member kat FB tu . tak pernah pun nak tanye kabar aku ke ape . tapi ade skali tu , dia tersilap orang sebenarnye . dia ingatkan orang lain yang dia tengah borak tu , tapi tup2 aku la kan . dah termalu , buat2 la tanye aku sihat ke tak . dah tu , baru la sibuk nak nampak batang hidung dia kat wall aku lepas incident tersebut . helo , sori la nak buat baik ngan aku camtu sebab aku tak nampak pun kebaikannye . tak lame pastu , nah . REMOVED . yeay . nasib aku tak cukup jahat lagi la , kalau tak aku dah block terus kot . nah , busuk hati ke aku ? memang pun kot .

kadang2 rimas ngan keadaan tu , yang menyebabkan aku deactivate FB aku . mereka yang buat masalah ngan aku , aku yang lari lak kan . or sebenarnye mereka tak buat masalah pun , tapi aku yang cari masalah ? erm , ape2 aje . heh , lepas entri ni , kalau ade sape nak marah aku , silalah . aku tak kisah pun , sebab ni la hidup aku . dah aku punye banner tu pun tulis i am who i am kan kan .




P/S: nak remove phone number orang lak . heh .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: