ORANGES

presentation part 4

Leave a Comment
perihal sebelum ni . click .

pagi tadi ade perhimpunan rasmi . sume students kena la ade kat sane kan .
sebab matrics card kena scan . tapi ala , ade je yang tak g dan tak scan .
ape ade hal kan .

pot . . .
pet . . .
pot . . .
pet . . .

kitorang pun bersurai .
aku meneruskan langkah aku untuk g ke kelas english .
oh ye , mesti arini ade presentation kan kan .
tapi aku dah prepare sikit la , dengan kertas mahjong tersedia dalam beg ni der .
sampai je kat kelas , lecturer memang dah sedia menunggu kat dalam .
macam nak makan je kan . huhukkk .
takpe2 , kuatkan semangat . masuk . duduk . tunggu yang lain sampai .

then , lecturer pun cakap .
'wan group start 1st , then hilmy .'
epy pun blur2 je kan , kate tak tau pape .
yang aku tau , aku dengar ape yang lecturer kitorang cakap .
kalau tak , masakan awe boleh bawa diorang nye bahan kan .
whatever la , lecturer pun mintak la other volunteer untuk present .
kitorang , group aku le dah pandang sesame sendiri .
aku agak nak la cepat2 habiskan presentation . aku pun bagi insyarat , tunggu sampai group awe habis .
sudah je kan , lecturer tanye lagi .
cepat2 aku angkat tangan , and said 'saye!'
tapi akma lagi excited dari aku , dah siap bangun kot .
jadi , kitorang sesame paste kertas mahjong kat depan tu .

intro aku berjalan ngan baik , no problem .
mereka pun ok .
sampai je kat pie chart , tetibe aku tersedar yang pie chart aku dah ade few mistakes .
adesss . tak pepasal ayat aku sume kene rombak kot .
gugup jap , tapi cube berlagak tenang . cuba sehabis daya untuk habiskan part aku .
habis je , aku mintak pendapat member2 aku yang lain tentang presentation aku .
ah , yang penting benda tu dah lepas .
and skang , memang aku rase sangat2 lega dah hilang 1 burden .
sudah diterima , not rejected . and 10 bonus marks are given to us .
thanks teacher ! ! !


ni le pie chart aku yang ade mistake tu .


50% seharusnye mewakili teenagers . bukan all .

aku memang sangat2 happy bila dah tamat benda ni .
cuak ngan lecturer aku tu kot .
agak banyak rintangan dah berlalu .
tak lame dah lagi .
skang ni aku dah ngantok gile , tak tau mampu update lagi ke tak .

oh ye , pasni no more presentation part 5 kot .




P/S: nasib tak tetibe pengsan mase kat depan audience . . .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: