ORANGES

presentation part 3

Leave a Comment
untuk bace part 1 and part 2 . sila lah klik pada mereka .

isnin , 14/02/2011 .
punya la payah aku nak bangun pagi2 tu .
penat punye pasal tak hilang lagi , keje pun tak siap2 . huu .
pagi2 aku g mandi cam bese , tapi sedang2 aku memerut dalam jamban tu .
aku dengar ade sore orang berteriak panggil name aku .
hish , sape la pulak tu kan .
tapi aku dah agak sape la tu kan .
'kawan baik' kau la tu .
aku teruskan ngan mandi sume , then masuk bilik dengan harapan masalah tadi dah selesai .
skali aku masuk bilik , baaa . . . adehai .
ade lagi minah ni , pagi2 dah menyemak kat bilik aku .
entah ape2 je , satu ape pun dia tak buat2 .
kat kertas mahjong pun dia tak tulis kot , pastu baru la terhegeh2 cari marker kat aku .
aku kate je la takde , tyna pandang je kat aku .
'eh , memang betul pe , semalam pun aku pinjam kat tham . haha .'

petang kul 3-4 ade replacement class english .
sambil2 tu kitorang practice bercakap sesama sendiri .
kelas pun habis kul 1 kan . ade 2 jam la nak rehat .
aku balik bilik nad , balik bilik sendiri nanti buang mase je ar .
lunch , solat , then practice2 then tido .
sampai la pukul 2.45 petang kan . huhu .
sedap gile kan tido , alangkah bestnye takde replacement class tu . huhu .
pas je kitorang siap2 , kitorang pun melangkah ke kelas tutoran .
cari kelas kosong , kitorang pun masuk la dulu .
tunggu dak2 yang lain sampai and jugak lecturer yang masuk .
sesi menayangkan masing2 punya kertas mahjong .
tengok2 , sambil lekat2 tape untuk tampal kat whiteboard .
kang tak cukup preparation , kena marah la pulak .
aku rase aku dah cukup bersedia ar dari awal2 pagi tadi .

tunggu , punye tunggu punye tunggu tunggu .
sambil dak2 yang lain ade dah sampai .
tibe2 syakirah dapat mesej yang berbunyi daripada lecturer .
'kelas arini dibatalkan .'
haiyaa , kalau aku tau la kan , tak payah la susah2 aku menunggu .
ape lagi bersorak kesukaan la masing2 .




P/S: begitulah part 3 aku . tunggu ari rabu la pulak ape yang terjadi .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: