ORANGES

belog

Leave a Comment
salam .

arini baru la aku muncul semula kat blog ni kan .
rase cam dah lame gile tak update blog .
padahal baru je 2 hari kan kan .
(peh , lame la tu . tak tau ke ?)
aku rase rindu gile da ngan blog , yela . lately ni kan , keje aku asik nak update je .

sory la blogku sayang , saye banyak komitmen sejak ahad tu .
ngan tournament bowling , preparation for presentation aku lagi .
tutor tak siap2 , experiment lagi la kan . huhu . .
agak complicated jap hidup aku ni .
rehat tak cukup lak tu . (sape suh tido lewat2 . then , padan muke)
tapi , aku nak gak update pasal tu sume nanti k .

nasib la esok cuti kan .
hehe .
Maulidur Rasul kan . same2 la kite berzanji , jangan dok sibuk Valentine's Day arini .
eh , tapi tak gak leh rehat sangat kot .
still ade comitment ngan benda lain .


P/S: korang rindu kat aku jugak ke ? theehee . ;D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: