ORANGES

teacher cakap . . .

Leave a Comment
dah lapok cite ni .
mase ni , kitorang sume baru habis presentation english tu .
disebabkan dah takde pape lagi yang tinggal kan .
kitorang pun lepak2 je la sementara nak tunggu habis mase .
erm , tiba2 ade sesi selingan berbaur nasihat untuk kitorang .

teacher: "men nowadays can't be trust anymore."

teacher: "jangan senang2 je bagi diri kat lelaki."

betul gak ape yang teacher cakapkan tu .
actually , aku pun tak tau camne cite ni boleh timbul lak tiba2 kan .
sebab aku tengah borak ngan member2 aku . heh .
tapi aku rase tau la sebabnye ape .
kat kolej ni , ramai yang suke couple . couple tu bukanlah masalahnye .
tapi diorang kena paham , ni kawasan kolej .
nak berdating pun agak2 la .
dah tengah2 malam dok dating lagi , dalam gelap pulak .
hmm . orang ramai la weh perhatikan . malu je la .

tapi tu la , banyak la yang dia cakap kat kitorang .
lebih banyak merujuk kepada girls la .
memang pun , laki takde effect ape kalau diorang buat macam2 pun .
yang merana pompuan . laki paham ape ?
tau lepas tanggungjawab je kan kan .
opps , aku tak blame sape2 . ni based on ape yang teacher aku sampaikan aje .
benda ni sume pengaruh , aku pun . pengaruh .
kalau tak , mane leh terjebak nak couple2 ni sume .
dulu tak pandai pun sume2 ni . hmm .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: