ORANGES

urgh. karaoke.

Leave a Comment
this week aku rase, aku memanjang je la cite sal kemerayapan aku ke seremban.
muahahaha.
excited babe, dapat kaki jalan lame2.

1st ke term,
tujuan 1st skali karok.
tempat yang agak ok, tapi yang buat aku unsatisfied ialah, tak banyak lagu yang up-to-date.
rasenye tahun lepas gi, still same je lagunye. hish.


2nd day ke Jusco, urgh. again, karok. HA HA.
tetiba menggila nak karok, kan.
yela, plan tengok wayang cancel sebab cite hapak 1 pun tak best bagi aku.
and kat sini lak, choice lagu banyak la gak. puas hati bab tu, tapi yang tak puas hatinye.
keadaan bilik jamban karok tu. dah le terkopak sane sini.
macam ape entah. tak reti aku nak describe.


ape2 pun, aku enjoy kuar dua hari ni. :)
JJ lagi best dari term. HU HU.




: semakin ketandusan idea untuk mengupdate blog. sian aku. T__________T
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: