ORANGES

erm, adakah aku materialistik?

Leave a Comment

ehem.
tajuk di atas tu ade kaitan. tak macam entri2 sebelum ni.
heee.
ye, aku ade persoalan. adekah aku materialistik?

materialistik ni, pada umumnya sifat yang mementingkan kebendaan.
aku rase aku macam tergolong je dalam ni.
kadang2 aku perlukan something yang berjenama. for what? nak show off?
hmm. entah la, maybe yes and maybe no. just for fun.
tapi tipu la kot kalau kate kite tak nak show off kat orang lain barang2 mahal yang kite ade.

eherm. aku takut laki nak dekat ngan aku, sebab sifat aku.
diorang fikir aku ni perfect la sangat, segala macam benda gadget ade kat rumah aku ni agaknye.
walhal, tak pun. macam2 lagi yang tak cukup ni. cet, memang sah, dasar materialistik.
pernah la jugak aku mengharap untuk dapat something dari boyfie aku.
sebagai tanda cinta. haish. tu bukan tanda cinta dah kot, tu mate duitan.
ciri2 nak mengikis duit. mwahahaha.
tapi, aku lupekan je niat aku yang baik lagi suci tu sebab aku sedar yang cinta tak perlukan bukti sume tu.
yang penting niat yang jujur dan ikhlas. jangan terpesong sudah. wee~

so, agak2 kalau korang dapat GF/BF yang ade rupe macam nak mengikis duit korang je, how?
nak tinggalkan ke, or cube ubah dia ke jalan yang lurus lagi benar? heh.




: sedang merancang untuk auto-publish entri for 1-2 weeks. HU HU.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: