ORANGES

suami toreh tuuuuuuuuuutt isteri?

4 comments
MELAKA – Bisikan suara jin yang memberitahu konon isterinya berzina dengan orang lain menyebabkan seorang suami menoreh kemaluan wanita malang itu dengan pisau pemotong sayur di rumah mereka di Taman Bertam Perdana, Pulau Gadong di sini kelmarin.

Semasa kejadian kira-kira pukul 10 pagi itu, Hashimah Nong, 40, sedang bersiap-siap untuk memasak di dapur sebelum diserang oleh suaminya yang juga seorang anggota tentera dan berusia dalam lingkungan 40-an.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka, Asisten Komisioner Mohd. Adnan Abdullah berkata, mangsa tidak menyangka sama sekali suaminya yang tiba-tiba menerpa dari arah belakang itu bertindak menoreh kemaluannya dengan pisau.

“Ekoran kejadian itu, mangsa rebah di lantai dapur dan lelaki berkenaan pula hanya berdiri di tepi mangsa dalam keadaan terpinga-pinga,” katanya ketika ditemui di sini semalam.
.
.
.
.
.
ape la nak jadi ngan manusia zaman skang? pelik aku doh.
kadang2 tu sampai rase tak sanggup dah nak hidup kat muka bumi ni.
bergelumang ngan dosa. hish. T_____T

grrr. sumpah aku seriau beb.
then, one is better than two. wakakaka.





: asik tengok kartun je arini. akibat tinggal ngan kazen kecik tu.
: well, gigi berbesi aku ni dah rata. seronok kot.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

Anak Perak said...

baca pon dah mengerikan.eee..mcm mana leh tergamak bt mcm tu.

Fie aka Tea said...

tu lah bile akal tak digune ngan btol. ilmu agame ditolak ke tepi. hmm.

Iocus Theoda said...

Ala, dunia dah terbalik..zaman perang dulu, isteri toreh bahagian sulit suami, isteri simbah asid kat muka suami. Skrg suami buat isteri pulak.Hadui..

Fie aka Tea said...

ish, tu lah.
tapi siyes oo, ngeri lak ai.
nk cari calon suami kena cari yg btol3. tp susah la gak, kdg2 bile kenal je laen.
dah lame2 kawen, baru la tunjuk belang sane sini.
T__________T