ORANGES

bila itu menjadi idamanku

2 comments
orait, skang aku nak cite pasal kete idaman aku pulak.
korang, korang yang macam aku ni.
mesti tengah pasang angan2 nak ade macam2 jenis kete kan. HU HU.
ye, aku tak mampu nak beli kete mahal2 ni. just angan2 je.
maybe someday, aku akan beli gak. :)

aku minat sesangat kat Toyota Yaris oo. dah la comel je.
kalau dapat bawa, mesti best gile kot.
er, pasal harge memang superb la.
aku tengok2 kat website dia, ade la riban2. T_____T
lebih kurang harga sebuah rumah je. from RM107,591.00**
er, ade sape2 nak bagi aku hantaran kete ni? *wink2.





warne merah, comel. haish aku ni.
bile dah minat, sumenya tampak comel. kang dah benci mula la kutuk2. KAH KAH KAH.
aaaaa. sumpah comel. comel la. comel comel la.
belikan la, nanti i kawin ngan u. $_$
wakaka. mate duitan.




: menghitung hari je doh skang ni. @.@!
: well, member A3, amacam journey ke TS today? best? HU HU.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

Aidi-Safuan said...

hahaa...beli la cepat yaris tuh. pastu kasik aidi pinjam. :P

Fie aka Tea said...

errrr.
aidi kasi duit la kt fie.
nt fie beli.


teeett. haha