ORANGES

tetiba kisah duka muncul depanku

3 comments
arini aku rase serious aku sedih.
pehal?
yela, sebab aku sedih la.
tapi, sebab ape?
hmm. tak tau la, rase macam tak dapat nak dirungkaikan.

wey kengkawan kelas,
aku tak dapat gi la reunion nanti.
mak aku tak bagi, plus plus bajet aku lari.
sebab overdose gune duit. tu la, boros.
T_________T

takpe la wei, nanti kite jumpe gak lagi kalau ade umur, kan.
aku dah nak packing barang2 ni semua.
tapi sumpah, aku malas. haish.
macam tak rela je nak gi.
UiTM ke matriks?
hmm. aku ke matriks dulu.
next year nye pulak baru aku g UiTM.
ceh, aku bajet cakap macam dapat je masuk situ lagi.



location: Popular, JJ Seremban




: gambar kat atas takde kene mengena. pfftt.
: jalan2 masuk kedai buku, snap2 gambar then kuar balik. HA HA
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

mytafa said...

bagus gak, pegi matrik dlu.....tp UiTM dlu ok gak, best ape sini...

Fie aka Tea said...

huhu. dh confirm nk ke matriks. xnak serabutkan dh pale ni.

next year, sy g uitm lah. hee.

NadNod said...

baguslah dah buat pilihan. goodluck di matriks okay :) struggle lebih ^^