ORANGES

Pinjam ? serious susah ..

7 comments

guys .. sebenarnya kan .. pinjam duit orang ni amatlah payah tau .. not as simple as ABC like I thought before .. huhu .. story pasal apa ni ? nanti okay .. masih belum setel .. Kbai ..



notakaki:
penat plus panas wei ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 .16kg daun berguguran:

unieMARKS :) said...

pinjam agak sng la berbanding pulangkan balik. hehe

NasZ said...

pinjam duit dengan org ni memang susah. terfikir setiap masa sebab tak bayar lagi.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

abglan said...

Dulu masa bukang memang biasa sesak dan biasa pinjam duit kawan... cam biasa, bila dah ade duit utamakan bayar pinjam dulu sebelum ang lain-lain.

Bila dah kawin nie tak meminjam dah sebab ekonomi dah makin kukuh... kalau sesak bantu-membantu sesama sendiri saja

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

sejak jd mahasiswi ni dia mkin bz la ;)lg2 lelaki,klu pnjm duit ssh nk byr kot.

hira said...

biasala tu tea. memang susah nak bayar balik. huuuu..

Bro ahmad said...

ye ke tea..kalau bro pinjam mesti pulang balik

abglan said...

erm... lamanya blog ko ni sepi, rindu la Tea. (ko punya bebel je, bukan orangnye he he)