ORANGES

Detik dinanti semakin menghampiri ..

19 comments


dah nak pergi hari Rabu , tapi terasa macam apa pun tak siap lagi .. huh , dah mula rasa cuak sikit-sikit .. sikit sudah , banyak-banyak lagi tak jadi apa nanti ..

macam-macam benda dah otak aku ni ligat berfikir .. sampai orang lain pun tak tahu apa yang aku fikirkan .. serabut sangatkah ? macam bilik aku ? ehh ??


cuma harapnya , tiada benda yang tertinggal pada hari kejadian pergi ke sana suatu tempat baru itu .. dah kelam kabut , masih nak hadap laptop .. aiseh ..

rasa macam banyak benda yang aku hutang kat korang .. err , bukan hutang duit rasanya ..



notakaki:
balik kampung , semua tanya aku "Dapat mana ?"
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

19 .16kg daun berguguran:

EYFAalias said...

Selamat mengejar ilmu. ehehhee

Asyikin said...

everything will be fine :) insyallah

Bro ahmad said...

hahaa tea nape yekkk?

Bro ahmad said...

tukar images lagi hmmm !! cantik baju raya ..p

Lelaki Ini said...

errr,,
sik faham..
hehehe...

siti kektus said...

hari rabu ea tea? tak pe2 ada masa lagi ni. nanti singgah lah rumah. hehehe ;)

hira said...

tea, selamat menempuh alam universiti. sama macam saya. hehe :D

p/s: prepare habis-habis tau. huhu

alif haris said...

nk masuk sem baru dah ye tea ? hehe

Tea Dno said...

@EYFAalias
thanks eyfa. :D

Tea Dno said...

@Bro ahmad
hahaaa. entah lah ek. ;p

Tea Dno said...

@Bro ahmad
terima kasih. :)

Tea Dno said...

@Lelaki Ini
kenak? ;p

Tea Dno said...

@siti kektus
yup. hehe. Insyaallah. :)

Tea Dno said...

@hira
tu lah, takut pula ade benda tinggal. ==,

Tea Dno said...

@alif haris
haah. sem yg tersangat baru. heee.

Ezad Skytech said...

selamat masuk U ye tea..heee~

Tea Dno said...

@Ezad Skytech
alahhhhhhh....... hahahaah..

iPai said...

hutang singgah eh ? heheh .. kita pon lg banyak hutang singgah dengan tea .. hehehe

iPai said...

all the best utk tempat baru !!! baik2 tau