ORANGES

.you know you love me.

Leave a Comment
arini 1st day aku kerja.
serious, penat doe. baru la aku tau camne perasaannye orang bekerja.
tapi, nasib baik la aku tak kerja macam office. 8 hour a day.
mati aku nanti, kerja dah berdiri je. tadi 3 jam berdiri pun kaki aku dah rase kebas.
yela, kaki baru nak fully heal.
ok la, kerja pun santai. tak memerlukan aku untuk angkat berat.
and, and, and, kitorang: pekerja2 ni, boleh amik and makan roti yang mane kitorang suke.
just tak boleh bawa balik je. ^_^
and, and, and juga aku dah berkawan dengan dua orang. diorang baik, ajar aku macam2.
yang sorang lagi tu, not yet berbual. sebab aku tengok dia memang jenis pendiam.
aku nak tegur pun jadi seram seyh.



.: esok dah cuti. isnin depan tampal bracket braces aku. dah tanggal. sian je :.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: