ORANGES

keje roti, makan pun roti

Leave a Comment
tadi aku balik keje, mak aku call.
mak aku kate, maksu aku call.
pastu maksu aku cakap kat mak aku, yang aku dapat tawaran penolong pegawai perubatan pelatih, penolong pegawai farmasi pelatih, jururawat pelatih, and juruteknologi makmal perubatan pelatih.
oh, rase cam best lak. :->
20 april ni la. temuduga and peperiksaan bertulis ke ape entah. lebih kurang camtu la aku dengar.
takpe2, kang petang nanti mak aku bawa balik la surat tu ouw.
tempat kat kolej tu sendiri. uh, kolej. ah, takpe, sebab under government. under SPA.
memang aku dari dulu nak keje under gov, tapi tak kisah la keje ape pun. janji halal je kan.
nanti nanti senang aku, family aku, anak2 aku, cucu2 aku. (suami takyah, mu cari keje sendiri)

kucing aku ni actually, bukan sakit tapi saje buat2 sakit. dia murungkan muke lar, padahal mogok taknak makan sebab dah muak makanan yang same.
tadi aku bagi je makan daging lembu mentah, dah asyik ke hulu hilir ikut aku lak minta makan.
abis la kau, pasni kau jadi la rimau. huhuhu.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: