ORANGES

benda itu sudah sampai lalu menghantuiku

Leave a Comment
duh, surat tu!
surat tu!
surat tu dah sampai.






xDD






surat dari matriks tu da sampai.
takde la aku teruja mane pun, cume saje gak nak heboh2 kat belog aku ni.
aku takde mood pun nak isi semua benda kejadah tu, lagi lak nanti kene gi lagi ke bekas sekolah tu.
minta tandatangan la itu ini. hish.
sumpah aku dah malas nak gi sane. macam ade 1 perasaan menyampah. KAH KAH KAH



ni kes lagi 1. esok nak gi SHOPPING! sape nak ikut? -keningkening-
nak beli barang2 la, jangan la tanyaa nak shopping nak beli ape, kan. HA HA
nak bawa list panjang berjela la. heh. beli ape yang patut.
tak baik lak membazir banyak2 kang jadi amalan setan. :D




: counting the day. aku tetiba rase tak nak gi smbung blaja!! serious!!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: