ORANGES

hujung bulan semakin tiba

2 comments
aku and sorang lagi member sekerja aku dah nak berhenti keje dah hujung bulan ni.
30 april 2010. then, i'm officially unemployed. HA HA.
bile dah borak punya borak, tetiba aku terfikir kisah silam.

ade la satu family ni, yang aku agak kenal dan rapat jugak la.
cite yang aku tak pasti telah bape tahun berlalu.
family dia just 4 orang. same la cam aku. tapi laen sikit. =_________='
husband ni chinese muslim. si wifey malay lah. and dua orang anak, sorang laki sorang perempuan.


macam sedap lak makanan tu. erk.

ade 1 tahun tu, chinese new year. hm, well, even si hubby dia tu dah masuk Islam, still ade sambutan chinese/buddhist or whatever yang dia nak sambut.
dorang pun gi la makan besar malam tahun baru tu. ok la, fine makan besar je.
tapi yang memusykilkan aku, dia gi makan2 kat restoran chinese.
located at S2. restoran punye gedabak kat situ la, aku rase.
huh, hm. haa, dorang tak was2 ke nak makan kat situ? kalau aku la, aku tak lalu.
nak masuk apatah lagi. macam2 aku dok fikir je kalau nak makan.


teringin pulak makan ramai2. -ceh, abes tuh raye?-

fine, fine. er, bukan denda ye. camni la, aku pun tak leh nak cakap banyak.
cuma, banyak kekeliruan yang timbul kat sini.
restoran chinese, chef chinese, itu tak kisah la.
tapi ingredients untuk makanan itu? kuali yang diguna untuk masak? huhu.
ok la, aku biarkan je tergantung kat sini persoalan aku.
ke, ade pakar yang nak tolong bidaskan kate2 aku? please2. :|




: baik aku suh mak aku buat steamboat, buat family gathering kat umah. angkut la sume. HA HA
: persoalan tu, anda tolong la pikir bagi pihak aku. :P
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

fatin amirah shahar said...

hurm...
ai pon pena makan kat restoren cine
^________^

tp confirm halal wooooo
haha
chinese muslim punye...
kat jalan kuala pilah..
semak blog untuk keterangan lanjut


p.s: cine masak mmg best beb!!!

Tea Dno said...

fatin, tuh chinese muslim. aku xkisah oo. aku pun pnah gk. hee.
tp tp, yg nih mmg chinese pure punye. mmg siap ade logo beer tuh pe sume. how?