ORANGES

.girlfriend.

3 comments
heyhey. aku dah dapat kerja.
ala, kerja cincai punye. kat kedai kek aje.
tapi ok la, takde la aku keboringan tahap cipan kat rumah.
sekurang2nya ade gak benda yang leh aku buat.
dengan gaji rm3 sejam, aku kire agak berbaloi la.
lagipun, tokei kedai tu, *bukan TKO ye. perlukan part-timer, so good news la.
sebab semalam aku gi cari kerja kat kedai top-up sumenye dah full. lambat sikit je kot.
tengok je la bape lame aku tahan kerja kat kedai kek tu nanti.
mak aku kate, kalau tak ok, resign je la. gi kerja tempat lain pulak. hee.



.: esok mula kerja. sukesuke :.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

seyha said...

waa...best3 klu dpt keje..
aku je still tnm anggur..

SHana said...

kawan ku dah keja laa...

Madame Fye said...

seha: tgk la kot oke. hihi
nana: tuh la, cm xcaye je lak.