ORANGES

aku telah dijangkiti

2 comments

disebabkan dua cawan nescafe yang aku bedal malam tadi tanpa sengaja, aku terima padah.
aku tak tidur sampai ke pagi. duk mengadap FB sampai la pagi tadi.
padahal nak keje. ape sebab arini last aku keje ke aku takleh tidur? HU HU.
serious la aku cakap, aku memang minum nescafe tanpa sedar.
aku gi jenjalan ngan family aku malam tadi, then gi makan2.
pesan 1 nescafe untuk aku, dan dah habis aku mintak lagi 1. erghh.
padan muke.

aku terkena insomnia ke? T____________T
entah le, kalau insomnia ni kan.
susah nak tidur.
bile dah terjage confirm payah nak ketiduran balik. HO HO.
tidur tak berkualiti lah kalau camtu kan. ish3.
tidak2. aku bukan insomnia. ni gare2 nescafe je. huwaa.
ok, stop. aku melalut.




: esok nak jenjalan. Term, JJ tunggu aku. ngee.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

mytafa said...

aku lagi la susah nk tido, bkn insomnia dah, mumia, paria, tamia, malaria..semua ada..haha

nyway, nescafe sedap weh..hehhe

Tea Dno said...

nescafe mmg sdp, u. hahaha.
favourite all the time