ORANGES

high protein soya milk

Leave a Comment
ok. hell. tajuk tu takde kene mengena langsung.
aku tetiba rase cam nak cite zaman aku form 1 dulu.
yang tak nak bace, jangan bace and jangan nak memekak.
nanti aku sumpah jadi biawak. xDD


camni la kot rupe dia. hehe.


sorang member baik aku mase dulu, name dia aku panggil Nani je.
dia ni bengong2 duh, ade je benda pelik2 dia nak buat.
ade la skali tu dia tetibe ajak aku, and yang lain2 buat 1 benda gile.
dah tu, syirik lak. hish.
dia gi ajak maen ape benda alah yang pakai duit syiling tu.
spirit of the coin? entah, spirit metal kot. KAH KAH

ye2 duk amik kertas tulis nombor, huruf la sume.
dia la excited gile. hish2.
tapi punye la kedekut, nak panggil hantu gune duit SEPOSEN.
lokasi memanggil hantu, bilik persalinan perempuan tingkat bawah sekali kat sekolah la. heh.
tempat tu tak menakutkan pun.
aku tak bape nak ingat sape yang join main benda alah tu, cume aku antara yang menjadi penonton mase tu.
time tu lak takde cikgu dalam kelas, duk je sampai sudah kat situ.
tunggu2 hantu datang, takde gak.
aku rase, sebab ramai sangat penonton. hantu tak berani nak datang kot.
dah tu, ade lak rupe yang macam hantu. heh. no offense, please.

benda yang buat dia ye2 gile nak main benda ni sebab kakak dia, sedara dia main spirit tu minggu sebelumnya.
tapi takde la hantu datang jugak, cume terase bulu roma menegak je la.
dah time tu malam2 buta. saje cari nahas.

bile aku dah fikir2 balik, kejadahnye la aku join tengok benda tu sekali? T________T
nyesal lak. hish. dah le tak berfaedah, cari pasal lak tu.
buatnye kot betul2 hantu tu datang and tak mau balik lak? how uols?
tapi serious duh, jangan la nak try2 benda camni.
bukan ade benda positif pun. benda karut je.
percaya sangat la spirit hantu tu nak masuk dalam coin tu. huhu.
ni la perangai budak2 zaman sekarang, banyak sangat benda pelik2 nak cuba.
(termasuk aku la tu) T________T




: congrats sape yang dapat gi temuduga KPLSPM. unfortunately, aku tak dapat. hihihi.
: arini jadual penuh. ade saje nak ke mane2. hmm.
: lagi seminggu nak kerja. yeay, tahniah2!!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: