ORANGES

memanglah saya sayang awak.

Leave a Comment
entri ni khas buat si dia.

saya memang sayang awak.
tak kire mane pun awak hilangkan diri, saya tetap terus cuba cari awak sampai dapat.
jangan nak dibandingkan tahap pelajaran kita, sebab cinta saya tak pandang sume tu.
kadang2 saya tak faham dengan perangai awak.
awak pun mesti makin lame makin tak faham dengan perangai saya.
kite sudah berbeza bila bercouple kan?
saya memang emosi.
awak memang cool down saje.
selalu saje saye tempias marah saya kat awak.
tapi awak tak kisah.
saya boleh nangis setiap hari terkenangkan awak.
kalau awak, saya tak tau la pulak.
tanpa awak, kadang2 saya tak mampu nak teruskan hidup.
tapi nasib akal masih ade, saya masih ade Dia.
bila kita terpisah, saya pointkan semua kesalahan kat diri saya.
tapi awak tetap membisu tanpa sepatah kata.
awak masih tak yakin dengan cinta kita.
jadi, takde ape yang saye boleh buat.
jodoh, ajal maut semua kat tangan Dia.
kita mampu merancang je, Dia yang menentukan.

saya nak cakap lagi kat awak, maafkan saya sebab saya pernah maki awak.
pada mulut, saya kata saya benci awak.
tapi pada hati, saya kuat cintakan awak.
jadi, kalau ade jodoh, kita jumpa lain kali?
di 'sana' pula? saya tetap setia tunggu awak.
dan moga awak bahagia selalu.
saya tak suke nak simpan dendam.

salam kecewa, Fie.




: maaf kalau kengkawan yang tak suke, tapi tapi haish. :|
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: