ORANGES

teringin nak cuba sesuatu. kau nak jugak?

Leave a Comment
aku baru join kt NUFFNANG. sengaja la nak try kan.
and aku pun dalam pembikinan semula belog aku yang tak besh ni. HA HA.

pastu, teringin pulak nak ade domain sendiri untuk belog ni.
tapi, tapi, aku tak mampu. bakal menjadi student semula. HA HA.
tunggu je la nanti nanti.

sumpah gile aku suke gi kat belog ni, tak tau pehal la.
sebab banyak info aku leh dapat.
belog KAK LIYANAA. (panggil kakak sebab hormat. peace peace) hah, die pakai domain sendiri. gile kagum.
tetibe seksaited la aku ni. HEH.

tadi aku balik keje kan, aku berazam nak potong rambut gayaan sendiri.
pastu, ape yang jadi. rambut depan je yang aku potong. sayang lak bile dok belek2 semula rambut ni. T_______T

dah abis sume tu, aku lepak depan lappy sengal ni (tapi aku sayang oke!).
mate tetibe gatal cam semalam jugak. aku rase ni penangan kemenangisan aku. hish.

eh, eh. aku perlukan pendapat korang. perlu ke aku bawa lappy ni bile sambung belajar nanti?
aku baru je berazam tak nak menjauhi lappy plus plus berazam untuk mengupdating belog? how la uols? please2! -puppy dog eyes-




ss: takde sape nak mesej aku ke heh?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: