ORANGES

my dream destination

Leave a Comment
semua orang ade impian nak melancong sane sini kan?
camtu gak ngan aku.
dari kecik sampai la beso ni, ade je tempat yang aku nak g.

KECIK2 DULU, BESO SIKIT DARI SEMUT
---------------------------------------------

aku dok pikir2 nape la aku tak lahir kat oversea? cewah2. pandai2 je nak ubah takdir.
then, mule la berangan nak gi Australia. sebab ape, ade kangaroo. heh.

DAH MASUK SEKOLAH RENDAH
------------------------------------

kengkawan dok tanye2, ko nak gi mane kalau bercuti ngan family?
aku dah pasti jawab nak gi Amerika Syarikat.
sebab tu aku pun tak pasti, tapi yang aku rase2 sebab kawan aku lahir kat sane. HA HA HA.
cam bodo je.

SEKOLAH MENENGAH, DAH PERASAN MATANG LA
---------------------------------------------------------

baru jauh sikit fikiran, pas abis blaja nak belajar kat luar negara.
United Kingdom la kira2nya. (tapi still, fikiran aku dipengaruhi oleh orang lain) =.='
then, bila dah berjinak2 ngan dunia anime, manga. aku pun pasang angan2 nak sambung blaja kat Jepun.
nak duk Jepun.
nak bercuti kat Jepun. semuanya lah Jepun.
sampai nama aku sendiri aku nak tukar jadi Jepun.
heheh, mane member aku yang still ingat lagi, ingat la. nama Nippon-ga aku MAYUKA EIKO.

SEKARANG...??
-----------------

sekarang, aku rase nak suh sape2 je bawa aku gi jauh2 dari Malaysia.
so that means, aku tak kisah la kalau ade orang sponsor aku nak gi semua tempat yang aku sebutkan tu.
andai tetiba MAS, maksud aku syarikat penerbangan tu. bukan mas member 1 skolah ye,
nak support aku gi mane2 je aku suke dah tentu aku terkinja2 macam monyet sikit. heh.





jom tengok Project Alpha Season 2 Episodes 4-7. jom, jom!













: psst. psst. korang, Project Alpha Srason 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: