ORANGES

henfon

Leave a Comment
finally , henfon aku yang masuk wad CCU tu dah kua pun .
dah sihat .
punye lame aku tunggu dia tau .
lebih kurang nak masuk 3 bulan .
nasib tak kiok terus , mau meraung aku kan kan . hish .
tapi biase la , henfon dah kena repair bukak sane sini .
dah tak syiok la macam mule2 dulu . huuu .

dah la screen protector dah takde . haish .
nak beli , tapi kedai henfon lambat sangat lak bukak ahad aritu .
yang ade bukak pun , takde jual untuk henfon aku .
sangat sedih .
tak femes eyh dia ni ? hish .


depan nampak cantik lagi . tali tu , adik aku belanja . ;)


papehal pun , buruk camne pun la .
aku sayang sangat kat henfon ni .
mane tak sayang , sebab kamera dia yang 5mp tu la buat aku cinta dia .
bukan nak cakap yang lagi 1 tak ok .
tapi well , masing2 ade kelebihan kekurangan .
memang kalau ditakdirkan nak tuka henfon , tak tau la nak throw away yang mane .
hush hush hush .


tengok keadaan kat belakang , dah hodoh pun . ;(

semoga cepat la aku dapat screen protector baru dan cover henfon ni .
tak nak tambah rosak lagi .
habis duit banyak kat henfon takpe .
(eh , helo . buku pun tak kisah tau .)




P/S: tak sangke tinggal lagi sebulan je matriks .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: