ORANGES

pameran sains

Leave a Comment
start dari ari khamis aritu, ade pameran sains.
means that kimia, fizik and biologi ade skali la.
and of course, my class terlibat. F1P5.
erm, mase khamis tu just amik tempat je, nak susun benda2 alah tu sume.
and mood aku lak tak bape nak baek kan.

ok, jumaat petang tu dah start la pameran.
dari pukul 3 sampai 6 petang. peh, takkan la nak extend lagi.
kena la g solat asar kan. ish3.
then, malam sambung lagi dari pukul 8 sampai 10.
yang tu, aku ngelat.
tak g pun. hehehehe. maaf.

sabtu, iaitu semalam aku g la kan.
aku yang 1st sampai lak tu, err maksud aku untuk group aku.
dah tercongok aku sesorang kat situ.
asik jalan2 masuk tandas snap gambar.
dah macam orang gile lak rase. huhu.
aku ingat tak ramai orang yang datang sebab sape yang nak g tengok pameran tu kena pakai baju koku.
tapi hebat la jugak, penuh seyh orang dalam dewan.
aku suke jalan2 g booth orang, tanye soklan pastu dapat goodies. kehkeh.

penyampaian hadiah, aku tumpang seronok la untuk kelas2 yang menang.
kelas aku, memang tak la kan.
dah simple gile, plain je.
tak macam kelas lain, sume gempak2 beb.
gah gile. diorang sangat kreatif buat macam2.
siap ade yang jalankan experiment tu.
yang kitorang gempak ape je? sebab panjang je la kot.
huhu.

heee, yang penting gambar aku upload next session la.
susah sangat nak bukak folder gambar dalam netbook ni.
almaklumla, otak kecik so lembab sikit la kan.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: