ORANGES

kecik pun ok dari takde

1 comment
ahad aritu, mase aku tengah dating2 pada petangnye. .
tetiba mak aku pun col. .
aku pun jawab le, oh rupenye mak aku kat terminal 1.
amik fon adik aku yang kena repair tu.
tak kisah la kan.

tetiba mak aku tanye, nak DOMO yang mane.
peh, kalau ikutkan hati mesti la nak yang besar2. hee. (demand.)
mak cakap yang kicik tu, yang kitorang tengok tu takde.
dah tu, mesti la aku cakap aku nak yang plush doll tu.
huhu. tapi permintaan tak ditunaikan la.
sebab kalau beli 1, dah tentu kena beli lagi 1 untuk adik aku.

so, aku request handphone pouch tu la.
tak pun, leh letak menatang laen dalam tu.
(letak awi leh tak, mummy? haha.)
tq la by the way.
baru dapat tengok gambar, dan sudah semestinya la comel comel dan comel.
baru dalam gambar, belum lagi yang real.
huhu, kalau dapat plush doll ea mesti lagi aku hepi.

bile nak dapat heh?




alahai, tak sabar nak hug aku la tu DOMO ni.


berkurun la pulak rase tak update blog.
kot update pun asik cite domo, domo, domo kan.
heeee.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Pean Dee said...

mak kte bulan dpn bli lgy yg kter tgok ari tuh..
kalo ta de kne bli mnatang len arh nmpknye